Obsah stránky
Pomooooc, jsem asi dementní. Ztratil se mi pokoj !
Náš hotel disponuje (mimo jiné) dvěma pokoji, kde jeden (číslo 15) je dvoulůžkový a druhý (číslo 16) je jednolůžkový. Pokud přijede tříčlenná rodina s dorostencem, použijeme u pokojů 15 a 16 tzv. předveře (dveře, které zcela oddělí pokoje č. 15 a 16 od ostatních pokojů na patře) a stane se z těchto dvou pokojů něco jako malý byt s jedním vstupem a s předsíní, která do té doby sloužila jako přístupová chodba k oběma pokojům. Předveře jsou provozně označeny číslem 17. Jsou-li zavřené, vidí host sedmnáctku, namísto šestnáctky a patnáctky. Provozní šotek, který musíme napravit.
Co se nestalo:
Německou klientku jsme ubytovali na pokoji č. 16 na tři noci. Následně jsme zjistili, že agentura udělala na rodinný pokoj (15 + 16) od následující noci rezervaci, o které jsme nevěděli. Rozhodli jsme se tedy poprosit klientku, zda by nám v situaci pomohla a přestěhovala se.
Klientku jsme nezastihli a tak v duchu hlášky z pohádky Sůl nad zlato - v těžkých chvílích panovník ví si sobě rady sám - jsem rozhodl, že ji přestěhuje recepce sama a já jí se jí pokusím věc vysvětlit tak, aby se nezlobila. Věděl jsem, že u ní si to mohu dovolit. Mám už za ta léta odhad.
Vyhlížím tedy klientku, kdy, že se to vrátí z výletu, až jsem jí přehlédl. Dlužno říci - příjemnou dámu s vozem značky Mercedes.
Otevřely se dveře recepce, dáma zděšeně vstoupí a řekne: "Prosím vás, moje maminka je dosti stará a trpí demencí. Já jsem to o sobě až do dnešní doby nevěděla, ale teď mám dojem, že jsem na tom stejně. Co mám dělat? Ztratil se mi pokoj! " Noví hosté na rodinném pokoji 15 + 16 totiž zavřeli dveře se sedmnáctkou. To dáma nemohla tušit. Pokoj jí prostě zmizel.
Velmi poníženě - leč s lehkým úsměvem - jsem se jí omluvil jménem podniku a věc jí vysvětlil.
No, zasmáli jsme se spolu tak jako jsnad nikdy. Klientka byla ráda, že není dement, já zase, že nám vyšla vstříc a nezlobí se, no a podnik zbohatl o tři lůžka na tři noci. Klientce jsme dali lepší pokoj a dárek. Přijala ho se slovy: "To není možné, co vy jste za podnik. Dáte mi lepší pokoj, uzdravíte mě a ještě dostanu dárek. To je neuvěřitelné."
Co dáma ani netušila je, že skrze naše energetické obrazy a tématické zasvěcení pokojů si procestovala hotelem od "Radosti" na pokoji č.16 k "Vášni" na pokoji č. 18. Skrytý bonus jejího pobytu u nás :-)
Díky za takové super klienty i za vtipné situace, ze kterých se společně - lidsky - dostáváme.
Váš
Richard